بی تو online شبی...(طنز)

 
تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:طنز,سرگرمی,مطلب,

 

 

 
 
بی تو online شبی باز از آن room گذشتم.همه تن چشم شدم دنبال ID تو گشتم.شوق دیدار تو لبریز شد
 
از case وجودم.شدم آنuser دیوانه که بودم.وسط صفحه دسکتاپ room یادتو درخشید.ding صد پنجره پیچید.شکلکی زرد
 
بخندید.یادم آمد که شبی باهم از آن chat بگذشتیم.room گشودیم و در آن pm دلخواسته گشتیم.لحظه ای بی خط و پیغام
 
نشستیم.تو و yahoo دینگ و دنگ. همه دل داده به یک talk بد آهنگ.windows و hard و motherboard آریا دست
 
برآورده به keyboard.تو همه راز جهان ریخته در طرز سلامت من به دنبال معنای کلامت.یادم آمد که به من گفتی از این
 
عشق حذر کن.لحظه ای چند بر این room نظر کن.chat آیینه ی عشق گذران است.تو که امروز نگاهت به ایمیلی نگران
 
است.باش که فردا pm ات با دگران است.تا فراموش کنی چندی از این روم log out کن.باز گفتم حذر
 
از chat ندانم.ترک chat کردن هرگز نتوانم نتوانم.روز اول که ایمیلم به تمنای تو پر زد مثل spam تو inbox تو
 
نشستم.تو delete کردی ولی من نرمیدم نگسستم.باز گفتم که تو یک هکری و من user مستم.تا به دام تو در
 
افتم room ها را گشتم و گشتم.تو مرا هک بنمودی نرمیدم نگسستم.رومی از پایه فرو ریخت .هکری ignore تلخی زد و
 
بگریخت.hard بر مهر تو خندید.pc از عشق تو هنگید.رفت در ظلمت شب آن شب و شبهای دگر هم نگرفتی دگر از
 
آنuser آزرده خبر هم.نکنی دگر از آن room گذر هم.

 

بی تو اما به چه حالی من از آن room گذشتم..........

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط silent77

اسلایدر

خرید شارژ

خرید فیلم

خرید سریال